رشید, علی اصغر, خداپرست, سیاوش, بخشعلی پور, وحید. (1401). تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر عناصر جامعه و اعتماد و وفاداری به برند ( مطالعه موردی: برند آدیداس). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 45-56.
علی اصغر رشید; سیاوش خداپرست; وحید بخشعلی پور. "تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر عناصر جامعه و اعتماد و وفاداری به برند ( مطالعه موردی: برند آدیداس)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1401, 45-56.
رشید, علی اصغر, خداپرست, سیاوش, بخشعلی پور, وحید. (1401). 'تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر عناصر جامعه و اعتماد و وفاداری به برند ( مطالعه موردی: برند آدیداس)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 45-56.
رشید, علی اصغر, خداپرست, سیاوش, بخشعلی پور, وحید. تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر عناصر جامعه و اعتماد و وفاداری به برند ( مطالعه موردی: برند آدیداس). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(58): 45-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب