زارعی, قاسم, ابراهیمی خراجو, وحیده. (1401). نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 1-14.
قاسم زارعی; وحیده ابراهیمی خراجو. "نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1401, 1-14.
زارعی, قاسم, ابراهیمی خراجو, وحیده. (1401). 'نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 1-14.
زارعی, قاسم, ابراهیمی خراجو, وحیده. نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(54): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب