اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. (1401). ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), 355-376. doi: 10.30495/fed.2023.698856
حامد اصل روستا; عبدالله نعامی; عبدالحمید حاجی پور شوشتری; احمد سرداری. "ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته"". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 61, 1401, 355-376. doi: 10.30495/fed.2023.698856
اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. (1401). 'ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته"', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), pp. 355-376. doi: 10.30495/fed.2023.698856
اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(61): 355-376. doi: 10.30495/fed.2023.698856


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب