محمدی, سردار, شافعی, رضا. (1401). عوامل موثر بر پذیرش و بهره‌گیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیت‎بدنی و علوم ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 28-42. doi: 10.30495/kmsj.2023.1971324.1055
سردار محمدی; رضا شافعی. "عوامل موثر بر پذیرش و بهره‌گیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیت‎بدنی و علوم ورزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1401, 28-42. doi: 10.30495/kmsj.2023.1971324.1055
محمدی, سردار, شافعی, رضا. (1401). 'عوامل موثر بر پذیرش و بهره‌گیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیت‎بدنی و علوم ورزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 28-42. doi: 10.30495/kmsj.2023.1971324.1055
محمدی, سردار, شافعی, رضا. عوامل موثر بر پذیرش و بهره‌گیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیت‎بدنی و علوم ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(4): 28-42. doi: 10.30495/kmsj.2023.1971324.1055


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب