خیاط, مهناز, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, طالب‌زاده شوشتری, مرضیه. (1402). مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), -. doi: 10.30495/educ.2023.1919836.2607
مهناز خیاط; فریبا حافظی; پرویز عسگری; مرضیه طالب‌زاده شوشتری. "مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 74, 1402, -. doi: 10.30495/educ.2023.1919836.2607
خیاط, مهناز, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, طالب‌زاده شوشتری, مرضیه. (1402). 'مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), pp. -. doi: 10.30495/educ.2023.1919836.2607
خیاط, مهناز, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, طالب‌زاده شوشتری, مرضیه. مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 18(74): -. doi: 10.30495/educ.2023.1919836.2607


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب