احمدی دانیالی, آرزو, محمدی کلخوران, آناهیتا, احمدی, مجید. (1401). بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 56-70.
آرزو احمدی دانیالی; آناهیتا محمدی کلخوران; مجید احمدی. "بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1401, 56-70.
احمدی دانیالی, آرزو, محمدی کلخوران, آناهیتا, احمدی, مجید. (1401). 'بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 56-70.
احمدی دانیالی, آرزو, محمدی کلخوران, آناهیتا, احمدی, مجید. بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(3): 56-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب