صالحی, جلال, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1401). بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(7), 55-87. doi: 10.30495/jom.2023.699423
جلال صالحی; علی حسین زاده; هادی بستام. "بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 7, 1401, 55-87. doi: 10.30495/jom.2023.699423
صالحی, جلال, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1401). 'بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(7), pp. 55-87. doi: 10.30495/jom.2023.699423
صالحی, جلال, حسین زاده, علی, بستام, هادی. بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(7): 55-87. doi: 10.30495/jom.2023.699423


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب