زینالی, هدی. (1401). بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر نوآفرینی سازمانی از طریق نقش میانجی چابکی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 74-85.
هدی زینالی. "بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر نوآفرینی سازمانی از طریق نقش میانجی چابکی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1401, 74-85.
زینالی, هدی. (1401). 'بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر نوآفرینی سازمانی از طریق نقش میانجی چابکی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 74-85.
زینالی, هدی. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر نوآفرینی سازمانی از طریق نقش میانجی چابکی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(1): 74-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب