چراغ بیرجندی, کاظم, روشندل, رضا. (1401). رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 82-94. doi: 10.30495/kmsj.2023.1972730.1053
کاظم چراغ بیرجندی; رضا روشندل. "رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1401, 82-94. doi: 10.30495/kmsj.2023.1972730.1053
چراغ بیرجندی, کاظم, روشندل, رضا. (1401). 'رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 82-94. doi: 10.30495/kmsj.2023.1972730.1053
چراغ بیرجندی, کاظم, روشندل, رضا. رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(4): 82-94. doi: 10.30495/kmsj.2023.1972730.1053


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب