فلاح حسینی, احمد, وظیفه دوست, حسین, نژاد محمد نامقی, احسانه. (1402). تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), 215-230.
احمد فلاح حسینی; حسین وظیفه دوست; احسانه نژاد محمد نامقی. "تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 59, 1402, 215-230.
فلاح حسینی, احمد, وظیفه دوست, حسین, نژاد محمد نامقی, احسانه. (1402). 'تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), pp. 215-230.
فلاح حسینی, احمد, وظیفه دوست, حسین, نژاد محمد نامقی, احسانه. تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(59): 215-230.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب