Hamzehnejadi, Najmeh, Haddad Narafshan, Mehry, Jalali, Valeh. (1402). The Effect of Technology-Integrated Multiple Intelligences Instruction on EFL Learners’ Burn Out and Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 68-81.
Najmeh Hamzehnejadi; Mehry Haddad Narafshan; Valeh Jalali. "The Effect of Technology-Integrated Multiple Intelligences Instruction on EFL Learners’ Burn Out and Vocabulary Learning". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 68-81.
Hamzehnejadi, Najmeh, Haddad Narafshan, Mehry, Jalali, Valeh. (1402). 'The Effect of Technology-Integrated Multiple Intelligences Instruction on EFL Learners’ Burn Out and Vocabulary Learning', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 68-81.
Hamzehnejadi, Najmeh, Haddad Narafshan, Mehry, Jalali, Valeh. The Effect of Technology-Integrated Multiple Intelligences Instruction on EFL Learners’ Burn Out and Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 68-81.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب