Ghasemi, Beyza, Rouholamini, Mehdi, Sorayaei, Ali. (1402). Designing a grocery store attractiveness model on the purchase intention of young customers with an emphasis on the reference group. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(52), -. doi: 10.22034/ssyj.2023.1980144.1273
Beyza Ghasemi; Mehdi Rouholamini; Ali Sorayaei. "Designing a grocery store attractiveness model on the purchase intention of young customers with an emphasis on the reference group". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 52, 1402, -. doi: 10.22034/ssyj.2023.1980144.1273
Ghasemi, Beyza, Rouholamini, Mehdi, Sorayaei, Ali. (1402). 'Designing a grocery store attractiveness model on the purchase intention of young customers with an emphasis on the reference group', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(52), pp. -. doi: 10.22034/ssyj.2023.1980144.1273
Ghasemi, Beyza, Rouholamini, Mehdi, Sorayaei, Ali. Designing a grocery store attractiveness model on the purchase intention of young customers with an emphasis on the reference group. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(52): -. doi: 10.22034/ssyj.2023.1980144.1273


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب