شجاعی باغینی, گلنار, نادری دوست, محبوبه. (1401). طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), 129-143.
گلنار شجاعی باغینی; محبوبه نادری دوست. "طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1401, 129-143.
شجاعی باغینی, گلنار, نادری دوست, محبوبه. (1401). 'طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. 129-143.
شجاعی باغینی, گلنار, نادری دوست, محبوبه. طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; (): 129-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب