نادری دوست, محبوبه, شجاعی باغینی, گلنار. (1401). طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3), 129-143.
محبوبه نادری دوست; گلنار شجاعی باغینی. "طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 3, 1401, 129-143.
نادری دوست, محبوبه, شجاعی باغینی, گلنار. (1401). 'طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3), pp. 129-143.
نادری دوست, محبوبه, شجاعی باغینی, گلنار. طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(3): 129-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب