کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. (1401). بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 1-15.
نظاره کرد; پرویز سعیدی; روح اله سمیعی; سامره شجاعی. "بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1401, 1-15.
کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. (1401). 'بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 1-15.
کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(3): 1-15.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب