عسگری, محمد هادی, فاضلی ویسری, مهران. (1401). تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 43-59.
محمد هادی عسگری; مهران فاضلی ویسری. "تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1401, 43-59.
عسگری, محمد هادی, فاضلی ویسری, مهران. (1401). 'تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 43-59.
عسگری, محمد هادی, فاضلی ویسری, مهران. تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(3): 43-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب