ناروئی, بهمن, حکیم پور, حسین, محمودزاده واشان, مهدی, محمدی, محمد. (1401). ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 90-111.
بهمن ناروئی; حسین حکیم پور; مهدی محمودزاده واشان; محمد محمدی. "ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1401, 90-111.
ناروئی, بهمن, حکیم پور, حسین, محمودزاده واشان, مهدی, محمدی, محمد. (1401). 'ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 90-111.
ناروئی, بهمن, حکیم پور, حسین, محمودزاده واشان, مهدی, محمدی, محمد. ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(3): 90-111.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب