ولی پور, پیمان, رحمانپور, پروین. (1401). تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 60-73.
پیمان ولی پور; پروین رحمانپور. "تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1401, 60-73.
ولی پور, پیمان, رحمانپور, پروین. (1401). 'تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 60-73.
ولی پور, پیمان, رحمانپور, پروین. تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(3): 60-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب