صالحی, نعمان, مهرمنش, حسن, حقیقت منفرد, جلال, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. (1402). بررسی نقش فین تک ها بر حفظ مشتریان بانک ملی ایران با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: سامانه بام بانک ملی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 182-205.
نعمان صالحی; حسن مهرمنش; جلال حقیقت منفرد; محمدرضا کاشفی نیشابوری. "بررسی نقش فین تک ها بر حفظ مشتریان بانک ملی ایران با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: سامانه بام بانک ملی ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1402, 182-205.
صالحی, نعمان, مهرمنش, حسن, حقیقت منفرد, جلال, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. (1402). 'بررسی نقش فین تک ها بر حفظ مشتریان بانک ملی ایران با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: سامانه بام بانک ملی ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 182-205.
صالحی, نعمان, مهرمنش, حسن, حقیقت منفرد, جلال, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. بررسی نقش فین تک ها بر حفظ مشتریان بانک ملی ایران با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: سامانه بام بانک ملی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 14(54): 182-205.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب