بیگی, آرش, دشت لعلی, زهرا. (1402). اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), 22-43.
آرش بیگی; زهرا دشت لعلی. "اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 59, 1402, 22-43.
بیگی, آرش, دشت لعلی, زهرا. (1402). 'اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), pp. 22-43.
بیگی, آرش, دشت لعلی, زهرا. اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(59): 22-43.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب