تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,552,285 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,725,162 |
اعتباریابی الگوی عملکرد شغلی نیروی انسانی در پرتوِ یادگیری الکترونیک در بانک ملی | ||
فصلنامه مدیریت سبز | ||
دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 133-156 اصل مقاله (589.66 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
فرحنار کسرائی یگانه* 1؛ مهدی زیرک2؛ احمد اکبری3؛ حسین مومنی مهموئی4؛ یوسف مهدی پور5 | ||
1دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، گروه علوم تربیتی، واحد تربت حیدریه ، دانشگاه آزاد اسلامی، تربت حیدریه ، خراسان رضوی، ایران | ||
2استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تربت حیدریه، دانشگاه آزاد اسلامی،تربت حیدریه ، خراسان رضوی، ایران | ||
3استادیار گروه علوم تربیتی،واحد بردسکن،دانشگاه آزاد اسلامی،بردسکن، خراسان رضوی، ایران | ||
4دانشیار گروه علوم تربیتی، واحد تربت حیدریه، دانشگاه آزاد اسلامی، تربت حیدریه ، خراسان رضوی، ایران. | ||
5دانشیار مدیریت آموزشی، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، تربت حیدریه،خراسان رضوی، ایران | ||
چکیده | ||
در عصر الکترونیکی حاضر یهره گیری از دورههای یادگیری الکترونیک موجب میشود تا افراد نسبت به نسلهای قبل از خود، از روشهای جدیدتری به منظور بهبود عملکرد سازمانی خود استفاده کنند. پژوهش حاضر با هدف اعتباریابی الگوی عملکرد شغلی نیروی انسانی در پرتوِ یادگیری الکترونیک در بانک ملی تدوین گردیده است. استراتژی تحقیق پیمایشی و روش پژوهش کمی است. جامعهی آماری پژوهش کلیه کارکنان بانک ملی در مشهد به تعداد 160 نفر بوده اند که از این تعداد 121 نفر بعنوان نمونهی آماری به روش تصادفی ساده بدست آمده است. ابزار تحقیق شامل پرسشنامه محقق ساخته با 104 گویه میباشد. برای تحلیل دادههای این پژوهش از نرم افزار spss و نرم افزار پی ال اس استفاده شده است . یافتههای تحقیق در الگوی موردنظر شامل 4 مقوله و 11 مولفه میباشد که مقولات شامل عناصر آموزشی یادگیری الکترونیک، عناصر انسانی یادگیری الکترونیک، فرایند مدیریت عملکرد شغلی و در نهایت مقوله بهبود عملکرد شغلی سازمانی بود. نتایج دادهها نشان داد که الگوی مذکور از اعتبار لازم برخوردار است. | ||
کلیدواژهها | ||
عملکرد شغلی؛ یادگیری الکترونیک؛ منابع انسانی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 124 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 125 |