صفرپور دهکردی, سپیده, شکری, اقدس. (1402). اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 13-22. doi: 10.30495/ee.2023.1965931.1122
سپیده صفرپور دهکردی; اقدس شکری. "اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 13-22. doi: 10.30495/ee.2023.1965931.1122
صفرپور دهکردی, سپیده, شکری, اقدس. (1402). 'اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 13-22. doi: 10.30495/ee.2023.1965931.1122
صفرپور دهکردی, سپیده, شکری, اقدس. اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 13-22. doi: 10.30495/ee.2023.1965931.1122


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب