درستی, علی, رهنما خان بیگلو, افشین, بابایی, فریده. (1400). بررسی تأثیر ارزشهای مذهبی، ویژگیهای شخصیتی و عوامل اجتماعی بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان مسلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 25-50.
علی درستی; افشین رهنما خان بیگلو; فریده بابایی. "بررسی تأثیر ارزشهای مذهبی، ویژگیهای شخصیتی و عوامل اجتماعی بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان مسلمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1400, 25-50.
درستی, علی, رهنما خان بیگلو, افشین, بابایی, فریده. (1400). 'بررسی تأثیر ارزشهای مذهبی، ویژگیهای شخصیتی و عوامل اجتماعی بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان مسلمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 25-50.
درستی, علی, رهنما خان بیگلو, افشین, بابایی, فریده. بررسی تأثیر ارزشهای مذهبی، ویژگیهای شخصیتی و عوامل اجتماعی بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان مسلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(47): 25-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب