بنی اسد, رضا, موحد نسب, سعید, باقری میبدی, مهدی. (1401). شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28(87), 13-44.
رضا بنی اسد; سعید موحد نسب; مهدی باقری میبدی. "شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28, 87, 1401, 13-44.
بنی اسد, رضا, موحد نسب, سعید, باقری میبدی, مهدی. (1401). 'شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28(87), pp. 13-44.
بنی اسد, رضا, موحد نسب, سعید, باقری میبدی, مهدی. شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 28(87): 13-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب