ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن, سلطانی فر, محمد. (1401). کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 9-23.
فاطمه ابوالحسنی طرقی; سید حسن حاتمی نسب; محمد سلطانی فر. "کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, 9-23.
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن, سلطانی فر, محمد. (1401). 'کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 9-23.
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن, سلطانی فر, محمد. کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): 9-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب