میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. (1400). مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر سال دوم تجربی مدارس غیرانتفاعی نوبت صبح شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(38), 11-24.
مرضیه میرلوحی; فریبرز درتاج. "مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر سال دوم تجربی مدارس غیرانتفاعی نوبت صبح شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 38, 1400, 11-24.
میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. (1400). 'مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر سال دوم تجربی مدارس غیرانتفاعی نوبت صبح شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(38), pp. 11-24.
میرلوحی, مرضیه, درتاج, فریبرز. مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر سال دوم تجربی مدارس غیرانتفاعی نوبت صبح شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(38): 11-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب