رسولی فشتمی, علی, ضیایی, وحید. (1402). اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر فرسودگی تحصیلی، اضطراب یادگیری و عادت‌های مطالعه در دختران مقطع متوسطه کرمانشاه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), -. doi: 10.30495/educ.2023.1974947.2940
علی رسولی فشتمی; وحید ضیایی. "اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر فرسودگی تحصیلی، اضطراب یادگیری و عادت‌های مطالعه در دختران مقطع متوسطه کرمانشاه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 74, 1402, -. doi: 10.30495/educ.2023.1974947.2940
رسولی فشتمی, علی, ضیایی, وحید. (1402). 'اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر فرسودگی تحصیلی، اضطراب یادگیری و عادت‌های مطالعه در دختران مقطع متوسطه کرمانشاه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), pp. -. doi: 10.30495/educ.2023.1974947.2940
رسولی فشتمی, علی, ضیایی, وحید. اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر فرسودگی تحصیلی، اضطراب یادگیری و عادت‌های مطالعه در دختران مقطع متوسطه کرمانشاه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 18(74): -. doi: 10.30495/educ.2023.1974947.2940


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب