محمدی, الهه, مرادی, محسن. (1402). بررسی تاثیر تبلیغات،ترفیع و بازاریابی تعاملی در شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری از طریق ارزش ویژه برند در کانون فرهنگی آموزش. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), -. doi: 10.30495/educ.2023.1934724.2721
الهه محمدی; محسن مرادی. "بررسی تاثیر تبلیغات،ترفیع و بازاریابی تعاملی در شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری از طریق ارزش ویژه برند در کانون فرهنگی آموزش". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 74, 1402, -. doi: 10.30495/educ.2023.1934724.2721
محمدی, الهه, مرادی, محسن. (1402). 'بررسی تاثیر تبلیغات،ترفیع و بازاریابی تعاملی در شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری از طریق ارزش ویژه برند در کانون فرهنگی آموزش', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(74), pp. -. doi: 10.30495/educ.2023.1934724.2721
محمدی, الهه, مرادی, محسن. بررسی تاثیر تبلیغات،ترفیع و بازاریابی تعاملی در شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری از طریق ارزش ویژه برند در کانون فرهنگی آموزش. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 18(74): -. doi: 10.30495/educ.2023.1934724.2721


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب