ابراهیمی, اسماعیل, سلامت مغانلو, محمد, نوروززاده مغانلو, عسگر. (1394). تعیین میزان تأثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(24), 9-28.
اسماعیل ابراهیمی; محمد سلامت مغانلو; عسگر نوروززاده مغانلو. "تعیین میزان تأثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 24, 1394, 9-28.
ابراهیمی, اسماعیل, سلامت مغانلو, محمد, نوروززاده مغانلو, عسگر. (1394). 'تعیین میزان تأثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(24), pp. 9-28.
ابراهیمی, اسماعیل, سلامت مغانلو, محمد, نوروززاده مغانلو, عسگر. تعیین میزان تأثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(24): 9-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب