فرامرزپور, فاطمه, سعیدی, پرویز. (1403). تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(1), -.
فاطمه فرامرزپور; پرویز سعیدی. "تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19, 1, 1403, -.
فرامرزپور, فاطمه, سعیدی, پرویز. (1403). 'تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(1), pp. -.
فرامرزپور, فاطمه, سعیدی, پرویز. تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 19(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب