محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. (1401). تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(47), 79-100.
محسن محمودی; حمید فروغی پور; محمد نیکروان; نجف آقایی. "تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 47, 1401, 79-100.
محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. (1401). 'تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(47), pp. 79-100.
محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(47): 79-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب