خدایاری, عباس, خداپرست, سیاوش, پورعبدی, جاوید. (1401). نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(47), 219-245.
عباس خدایاری; سیاوش خداپرست; جاوید پورعبدی. "نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 47, 1401, 219-245.
خدایاری, عباس, خداپرست, سیاوش, پورعبدی, جاوید. (1401). 'نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(47), pp. 219-245.
خدایاری, عباس, خداپرست, سیاوش, پورعبدی, جاوید. نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(47): 219-245.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب