تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,801,209 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,881 |
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی )شناختی و فراشناختی ( بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان | ||
پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری | ||
دوره 4، شماره 12، شهریور 1391، صفحه 111-122 اصل مقاله (388.07 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
ناهید محمدی درویش بقال* 1؛ حمید رضا حاتمی2؛ حسن احدی3؛ حسن اسد زاده3 | ||
1دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوم و تحقیقات تهران، تهران، ایران. Email: mohammadi_ravan@yahoo.com | ||
2عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) | ||
3عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی. | ||
چکیده | ||
چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تأث ر مموزف راهبرشهای خوشتنظ می )شناختی و فراشناختی ( بر انگ دزف تحصد لی شانش مموزاآ شخترسا او شب رستاآ شهر اسلامشهر انجام شد. به این منظور از م اآ دل ه شانش مموزاآ این پایده تعداش 06 نفر به ش وه نمونه ر ری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب وبدا جدایگزینی تصداشفی شر شو ردره مزمدایش و دنتر قرار ررفتند.ابتدا هر شو رروه شر پ ش مزموآ )مق داس انگ دزف تحصد لی ( شدردت نموشندد، سدپس ردروه مزمایش شه جلسه یک و ن م ساعته مموزف راهبرشهای خوشتنظ می را شریافت شاشت وشر پایاآ ،هر شو ردروه پدس مزموآ را اجرا نموشند.تجزیه و تحل ل شاشه ها ب انگر تأث ر مثبدت و معنداشارمموزف راهبرشهدای خدوش تنظ مدی بدر جنبه های روناروآ انگ زف تحص لی بوش. واژگان کلیدی: خوش تنظ می، انگ زف تحص لی، انگ زف شرونی، انگ زف ب رونی، بی انگ زری ،راهبرشهای شدناختی و فرا شناختی | ||
کلیدواژهها | ||
واژگان کلیدی: خوش تنظ می؛ انگ زف تحص لی؛ انگ زف شرونی؛ انگ زف ب رونی؛ بی انگ زری؛ راهبرشهای شدناختی و فرا شناختی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 13 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 11 |