شجاعی, سمیرا. (1399). اثربخشی برنامه مداخله ای تلفیقی بر مبنای یادگیری خودراهبر و راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر ایلام. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(37), 75-87.
سمیرا شجاعی. "اثربخشی برنامه مداخله ای تلفیقی بر مبنای یادگیری خودراهبر و راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر ایلام". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 37, 1399, 75-87.
شجاعی, سمیرا. (1399). 'اثربخشی برنامه مداخله ای تلفیقی بر مبنای یادگیری خودراهبر و راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر ایلام', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(37), pp. 75-87.
شجاعی, سمیرا. اثربخشی برنامه مداخله ای تلفیقی بر مبنای یادگیری خودراهبر و راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر ایلام. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(37): 75-87.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب