شکیبی, حسین, شبگو منصف, سید محمود, قلی پور سلیمانی, علی. (1402). ارایه مدل هم‌آفرینی ارزش برند با مشتری در صنعت لبنیات با رویکرد آینده پژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), -.
حسین شکیبی; سید محمود شبگو منصف; علی قلی پور سلیمانی. "ارایه مدل هم‌آفرینی ارزش برند با مشتری در صنعت لبنیات با رویکرد آینده پژوهی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 3, 1402, -.
شکیبی, حسین, شبگو منصف, سید محمود, قلی پور سلیمانی, علی. (1402). 'ارایه مدل هم‌آفرینی ارزش برند با مشتری در صنعت لبنیات با رویکرد آینده پژوهی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), pp. -.
شکیبی, حسین, شبگو منصف, سید محمود, قلی پور سلیمانی, علی. ارایه مدل هم‌آفرینی ارزش برند با مشتری در صنعت لبنیات با رویکرد آینده پژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 6(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب