جاوید, محمدرضا, نعمتی زاده, سینا, قاسمی, بهروز. (1402). سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژی‎های بازاریابی دیجیتال در بانک شهر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(63), 313-334. doi: 10.30495/fed.2023.702195
محمدرضا جاوید; سینا نعمتی زاده; بهروز قاسمی. "سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژی‎های بازاریابی دیجیتال در بانک شهر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 63, 1402, 313-334. doi: 10.30495/fed.2023.702195
جاوید, محمدرضا, نعمتی زاده, سینا, قاسمی, بهروز. (1402). 'سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژی‎های بازاریابی دیجیتال در بانک شهر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(63), pp. 313-334. doi: 10.30495/fed.2023.702195
جاوید, محمدرضا, نعمتی زاده, سینا, قاسمی, بهروز. سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژی‎های بازاریابی دیجیتال در بانک شهر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 17(63): 313-334. doi: 10.30495/fed.2023.702195


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب