Basir, Shayan, AzadehDel, Mohammadreza, Ooshaksaraei, Maryam. (1402). The role of social media on the purchase intention of customers with IR-MCI numbers (Case of study: Iranian tea). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), 68-77.
Shayan Basir; Mohammadreza AzadehDel; Maryam Ooshaksaraei. "The role of social media on the purchase intention of customers with IR-MCI numbers (Case of study: Iranian tea)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 1, 1402, 68-77.
Basir, Shayan, AzadehDel, Mohammadreza, Ooshaksaraei, Maryam. (1402). 'The role of social media on the purchase intention of customers with IR-MCI numbers (Case of study: Iranian tea)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), pp. 68-77.
Basir, Shayan, AzadehDel, Mohammadreza, Ooshaksaraei, Maryam. The role of social media on the purchase intention of customers with IR-MCI numbers (Case of study: Iranian tea). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 7(1): 68-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب