طیبی, علی, حسینی, محمد رضا, عزیزی, مهدی. (1402). بهبود تجربه مشتری از طریق پیاده سازی رویکرد هم آفرینی با مشتری با روش اقدام پژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), 33-51.
علی طیبی; محمد رضا حسینی; مهدی عزیزی. "بهبود تجربه مشتری از طریق پیاده سازی رویکرد هم آفرینی با مشتری با روش اقدام پژوهی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 5, 1402, 33-51.
طیبی, علی, حسینی, محمد رضا, عزیزی, مهدی. (1402). 'بهبود تجربه مشتری از طریق پیاده سازی رویکرد هم آفرینی با مشتری با روش اقدام پژوهی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), pp. 33-51.
طیبی, علی, حسینی, محمد رضا, عزیزی, مهدی. بهبود تجربه مشتری از طریق پیاده سازی رویکرد هم آفرینی با مشتری با روش اقدام پژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(5): 33-51.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب