احمدی شریف, محمود, سعدانی, جاهد. (1402). تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب"). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 1-11.
محمود احمدی شریف; جاهد سعدانی. "تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 1-11.
احمدی شریف, محمود, سعدانی, جاهد. (1402). 'تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 1-11.
احمدی شریف, محمود, سعدانی, جاهد. تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب"). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 1-11.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب