کاروان, فرهاد. (1402). بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), 127-144. doi: 10.30495/jinev.2023.1985183.2862
فرهاد کاروان. "بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 61, 1402, 127-144. doi: 10.30495/jinev.2023.1985183.2862
کاروان, فرهاد. (1402). 'بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), pp. 127-144. doi: 10.30495/jinev.2023.1985183.2862
کاروان, فرهاد. بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 16(61): 127-144. doi: 10.30495/jinev.2023.1985183.2862


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب