علی زاده, سیما, یاهک, الناز. (1402). تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), 75-95. doi: 10.30495/jinev.2023.1978865.2834
سیما علی زاده; الناز یاهک. "تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 61, 1402, 75-95. doi: 10.30495/jinev.2023.1978865.2834
علی زاده, سیما, یاهک, الناز. (1402). 'تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), pp. 75-95. doi: 10.30495/jinev.2023.1978865.2834
علی زاده, سیما, یاهک, الناز. تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 16(61): 75-95. doi: 10.30495/jinev.2023.1978865.2834


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب