جعفری هرندی, رضا. (1402). طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(76), 119-142. doi: 10.30486/jsre.2023.1966202.2219
رضا جعفری هرندی. "طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20, 76, 1402, 119-142. doi: 10.30486/jsre.2023.1966202.2219
جعفری هرندی, رضا. (1402). 'طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(76), pp. 119-142. doi: 10.30486/jsre.2023.1966202.2219
جعفری هرندی, رضا. طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 20(76): 119-142. doi: 10.30486/jsre.2023.1966202.2219


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب