کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. (1402). اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 1-19. doi: 10.30495/msds.2023.1980510.1122
نظاره کرد; پرویز سعیدی; روح اله سمیعی; سامره شجاعی. "اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 1-19. doi: 10.30495/msds.2023.1980510.1122
کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. (1402). 'اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 1-19. doi: 10.30495/msds.2023.1980510.1122
کرد, نظاره, سعیدی, پرویز, سمیعی, روح اله, شجاعی, سامره. اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 1-19. doi: 10.30495/msds.2023.1980510.1122


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب