براتی, محمدجواد, عسگری, محمدهادی. (1402). نقش احیاء خدمات در تأثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 147-165. doi: 10.30495/msds.2023.1986468.1144
محمدجواد براتی; محمدهادی عسگری. "نقش احیاء خدمات در تأثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 147-165. doi: 10.30495/msds.2023.1986468.1144
براتی, محمدجواد, عسگری, محمدهادی. (1402). 'نقش احیاء خدمات در تأثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 147-165. doi: 10.30495/msds.2023.1986468.1144
براتی, محمدجواد, عسگری, محمدهادی. نقش احیاء خدمات در تأثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 147-165. doi: 10.30495/msds.2023.1986468.1144


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب