پالار, حسین, عنایتی, ترانه, صالحی, محمد. (1402). بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(1), 135-189.
حسین پالار; ترانه عنایتی; محمد صالحی. "بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 1, 1402, 135-189.
پالار, حسین, عنایتی, ترانه, صالحی, محمد. (1402). 'بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(1), pp. 135-189.
پالار, حسین, عنایتی, ترانه, صالحی, محمد. بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 17(1): 135-189.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب