Sistani, Hoda, Tabatabaei, Omid. (1402). Effects of Teacher vs. Grammarly Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Skill. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 85-97. doi: 10.30495/jfl.2023.703271
Hoda Sistani; Omid Tabatabaei. "Effects of Teacher vs. Grammarly Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Skill". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1402, 85-97. doi: 10.30495/jfl.2023.703271
Sistani, Hoda, Tabatabaei, Omid. (1402). 'Effects of Teacher vs. Grammarly Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Skill', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 85-97. doi: 10.30495/jfl.2023.703271
Sistani, Hoda, Tabatabaei, Omid. Effects of Teacher vs. Grammarly Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Skill. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 12(45): 85-97. doi: 10.30495/jfl.2023.703271


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب