| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,573,820 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,273,756 |
ﺗﻌﻤﻴﻢ یﻳﺎ در ﺣﺘﻲ ﺑﻠﻜﻪﺻﻮرت ﺗﻌﻤﻴﻢ ﻧﻴﺰ اوﻟﻴﻪ دﮔﻴﺮیﻣﻲﭘﺬﻳﺮد. | ||
| پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری | ||
| دوره 2، شماره 3، خرداد 1389، صفحه 65-75 اصل مقاله (275.87 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسنده | ||
| ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ آﻣﻮزش1 ﺗﺎرور ﺳﺎرا2 ﻣﺠﺪ اﻣﻴﺮی ﻣﺠﺘﺒﻲ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ آﻣﻮزش1 ﺗﺎرور ﺳﺎرا2 ﻣﺠﺪ اﻣﻴﺮی ﻣﺠﺘﺒﻲ* | ||
| . . 1 Tarver, Sara G. (1999): Direct Instruction, Current ptactice Alert, Issue 2, Summer 1999, www.Teaching LD.org 2 Sara G.Tarver (Prof. in Department of Rehabilitation Psychology & Special Education, University of Wisconsin-Modison) 3 - ﺷﻨﺎﺳﻲ، روان اﺳﺘﺎدﻳﺎر داﻧﺸﻜﺪه ﺷﻨﺎﺳﻲ، روان گﺮوه اﺑﻬﺮ واﺣﺪ اﺳﻼﻣﻲ آزاد داﻧﺸگﺎه اﻧﺴﺎﻧﻲ، ﻋﻠﻮم ی E-mail: amitimgid@yahoo.c | ||
| چکیده | ||
| ﺗﻌﻤﻴﻢ یﻳﺎ در ﺣﺘﻲ ﺑﻠﻜﻪﺻﻮرت ﺗﻌﻤﻴﻢ ﻧﻴﺰ اوﻟﻴﻪ دﮔﻴﺮیﻣﻲﭘﺬﻳﺮد. •ﻣﺜﺎل از اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺎﻫﺎﺑﺮای ﻛﻪ ﺗﻮﺿﻴﺤﺎﺗﻲ وﺷﺒﺎﻫﺖ اﻧﺘﻘﺎلﻫﺎیاز ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ دو ﻣﻴﺎن اﺳﺎﺳﻲ ﻣﺜﺎلﻫﺎﻛﺎر ﺑﻪﻣﻲرودﻣﻲﻧﻈﺎم و واﺿﺢ ﺻﻮرت ﺑﻪ را ﺗﻌﻤﻴﻢ ﺗﻮانداد آﻣﻮزش دار. •ﻣﻌﺮف ﺗﻌﻤﻴﻢﻛﺎرآﻳﻲاﺳﺖ آﻣﻮزش. 1 Tarver, Sara G. (1999): Direct Instruction, Current ptac | ||
| کلیدواژهها | ||
| •ﻣﻌﺮف ﺗﻌﻤﻴﻢﻛﺎرآﻳﻲاﺳﺖ آﻣﻮزش | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 6 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 37 |
||