تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,624 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,435,449 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,456,018 |
ﺗﻌﻤﻴﻢ یﻳﺎ در ﺣﺘﻲ ﺑﻠﻜﻪﺻﻮرت ﺗﻌﻤﻴﻢ ﻧﻴﺰ اوﻟﻴﻪ دﮔﻴﺮیﻣﻲﭘﺬﻳﺮد. | ||
پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری | ||
دوره 2، شماره 3، خرداد 1389، صفحه 65-75 اصل مقاله (275.87 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسنده | ||
ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ آﻣﻮزش1 ﺗﺎرور ﺳﺎرا2 ﻣﺠﺪ اﻣﻴﺮی ﻣﺠﺘﺒﻲ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ آﻣﻮزش1 ﺗﺎرور ﺳﺎرا2 ﻣﺠﺪ اﻣﻴﺮی ﻣﺠﺘﺒﻲ* | ||
. . 1 Tarver, Sara G. (1999): Direct Instruction, Current ptactice Alert, Issue 2, Summer 1999, www.Teaching LD.org 2 Sara G.Tarver (Prof. in Department of Rehabilitation Psychology & Special Education, University of Wisconsin-Modison) 3 - ﺷﻨﺎﺳﻲ، روان اﺳﺘﺎدﻳﺎر داﻧﺸﻜﺪه ﺷﻨﺎﺳﻲ، روان گﺮوه اﺑﻬﺮ واﺣﺪ اﺳﻼﻣﻲ آزاد داﻧﺸگﺎه اﻧﺴﺎﻧﻲ، ﻋﻠﻮم ی E-mail: amitimgid@yahoo.c | ||
چکیده | ||
ﺗﻌﻤﻴﻢ یﻳﺎ در ﺣﺘﻲ ﺑﻠﻜﻪﺻﻮرت ﺗﻌﻤﻴﻢ ﻧﻴﺰ اوﻟﻴﻪ دﮔﻴﺮیﻣﻲﭘﺬﻳﺮد. •ﻣﺜﺎل از اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺎﻫﺎﺑﺮای ﻛﻪ ﺗﻮﺿﻴﺤﺎﺗﻲ وﺷﺒﺎﻫﺖ اﻧﺘﻘﺎلﻫﺎیاز ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ دو ﻣﻴﺎن اﺳﺎﺳﻲ ﻣﺜﺎلﻫﺎﻛﺎر ﺑﻪﻣﻲرودﻣﻲﻧﻈﺎم و واﺿﺢ ﺻﻮرت ﺑﻪ را ﺗﻌﻤﻴﻢ ﺗﻮانداد آﻣﻮزش دار. •ﻣﻌﺮف ﺗﻌﻤﻴﻢﻛﺎرآﻳﻲاﺳﺖ آﻣﻮزش. 1 Tarver, Sara G. (1999): Direct Instruction, Current ptac | ||
کلیدواژهها | ||
•ﻣﻌﺮف ﺗﻌﻤﻴﻢﻛﺎرآﻳﻲاﺳﺖ آﻣﻮزش | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 5 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 34 |