امیدی, فریدون. (1402). تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 14-30.
فریدون امیدی. "تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 14-30.
امیدی, فریدون. (1402). 'تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 14-30.
امیدی, فریدون. تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 14-30.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب