قائدامینی هارونی, عباس, صادقی ده چشمه, مهرداد, کلدانی, سمانه, مالکی فارسانی, غلام رضا. (1402). تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 77-97.
عباس قائدامینی هارونی; مهرداد صادقی ده چشمه; سمانه کلدانی; غلام رضا مالکی فارسانی. "تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 77-97.
قائدامینی هارونی, عباس, صادقی ده چشمه, مهرداد, کلدانی, سمانه, مالکی فارسانی, غلام رضا. (1402). 'تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 77-97.
قائدامینی هارونی, عباس, صادقی ده چشمه, مهرداد, کلدانی, سمانه, مالکی فارسانی, غلام رضا. تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 77-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب