ابوالفتحی, هادی, منتظری, سیده سکینه. (1401). تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 54-66.
هادی ابوالفتحی; سیده سکینه منتظری. "تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1401, 54-66.
ابوالفتحی, هادی, منتظری, سیده سکینه. (1401). 'تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 54-66.
ابوالفتحی, هادی, منتظری, سیده سکینه. تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(3): 54-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب